onsdag 4 april 2012

NYA VAROR

  
Morrn, igår var ju min lediga dag och skulle inte alls jobba med butiken MEN så kom en lastbil full med varor från min favorit...chic antique..tala om REKORD

Beställde varorna på måndag fm och igår lunch var dom här..den snabbaste leveransen någonsin och den kom dessutom ända från Danmark..det kan man  kalla service..:)



 Har nu en underbar nätkupa i butiken...den är STOR och har ett vackert fat på fot..suck..


Så kom även denna..i DK går den under namnet väggupphäng...den är 55 cm lång..och om man vill kan man plantera växter i den..ljuvlig...jag vet vem som kommer att köpa den första...


  
Underbara detaljer på denna...visst väcker den habegär...





 Trodde att det var kört med denna vara som gjort succé, tog slut direkt....lade in en order i söndags..men då var den restad..men under sker..den var med leveransen, gissa en som blev glad :) min egen hänger på min ytterdörr...fylld med påskliljor




Visar flera varor imorgon :) nu gott folk väntar en hungrig Malte på sin frukost, ha en härlig dag, kram VIOLA

18 kommentarer:

lisashus sa...

Ja, det var då verkligen snabba ryck!
Vilken överraskning Åh, så fin väggupphänget är! Den blir jag också jättesugen på!!!

Ha en härlig dag i butiken! Kanske hinner jag titta in för att inspektera nyheterna!:)
Kram
Lisa

Puumuli sa...

Det där är verkligen snabbt! Så härliga nya, patinerade produkter du har till salu igen. Ja, vårstämningen är borta då man har snö ända upp till knät...

Ha en fin dag!

Kram
Sari från Puumuli

Chokladvillan 1910 sa...

Härligt när det går snabbt ! ;) Fina saker som vanligt ! Den där med kronan är jag svag för... ;)
Ha en härlig dag & påsk !
Kram Anki

Cc sa...

Å så vackra ting, snabbaste leveransen jag har hört talas om. Men så är du en god kund med. Kram

Fågel Blå sa...

Hej Viola!!
En sådan har jag,, men jag är trött på min, skall sälja den i bloggbutiken!
Sådan är jag tröttnar hela tiden på sakerna, och byter ut ständigt!
Hoppas du får en superfin Påsk!
Många Kramar Kathrine

Photo by Maria sa...

Det var en snabb leverans och sånt gillas ju =)

Så mycket fin du fått in..

Kram Mia

Anonym sa...

Åh så mycket vackert. Vilket ljuvligt jobb du har;)

Ha en bra dag på jobbet
Kramar

Unknown sa...

Hejsan!
Ibland ska man ha tur och såå snabbt varorna kom. Väggupphänget var verkligen fint.
Jag blir så blir man suuugen varje gång du visar nya varor måste vara något magiskt med din kamera, man kan väl inte gilla allt ;).
Ha nu en fin dag, kram Ing-Britt

skifferhuset sa...

Hej vännen! Det är riktig service de! Så mycket fint det var med oxå, förstår att du inte kan motstå allt...jag hade absolut inte gjort det *ler*! Ha nu en riktigt Glad Påsk och kram Iréne

Linneskåpslycka sa...

Kul när det går snabbt med leveranser:))
Kupan var jättefin :)
(det flesta i din butik är ju så fint)

Önskar dig en fin påskhelg:)
Kraam

Rut och Signe sa...

Åhhhh! Så snygg väggambel. Den skulle jag kunna tänka mig vart efter. Får ta en tur till dig snart igen.

Kram Marie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ah! Det var så den såg ut... Nätklockan! Jättefin!
Var ju väldigt snabbt levererat... Vad sa du till dom??? Fniss...
Kram
Marie

Elsa och Helena sa...

Suck så fina varor, precis lika fina som du beskrev för mig:) Danskarna kan de!

KRAMAR

Mamma C sa...

Ja, det kallar man snabbleverans. Mycket snygga saker oxå.
Kram Mamma C

Rosa i huset i vitt sa...

Fina saker du har fått in, gillar den att hänga.

Ha en bra kväll
Kram Rosa

Snögården sa...

Ååå så mycket fint. Tack snälla för allt i helgen.
Ses snart kram Anni

Kamomilla sa...

Oj så snyggt! och snabbt!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Jisses vilka snygga grejer...Danskarna är bäst på inredning tycker jag....Ha en härlig påsk kram från Maja