måndag 30 april 2012

NYTT I NÄTBUTIKEN

 Morrn, befinner mig i vattenhålet och har nu på morgonen lagt ut nya varor i NÄTBUTIKEN, så nu finns det en hel del att välja på...är varor från gårdsbutiken..som denna kedja med clips :)


Superfin krok med porslinsknopp..har ett underbart mönster...



En trio stakar..de 2 understa är faktiskt handgjorda och kronan är utav zink, läckra tillsammans..och passar verkligen till sommarens lantliga kök...







Väggklockan älskar jag..i plåt och med 3 magneter för datum, månad och dag..



Detta förstoringsglas så vackert..bland det finaste jag har i NÄTBUTIKEN...ser verkligen gammalt ut och det utsnirklade handtaget i trä är något utöver det vanliga...




Hoppas ni får en trevlig valborgsmäss med fint väder och god mat...här är det tradition att äta sill med färskpotatis till lunch och grillat till kväll..

Ha det så gott..blir att åka hem imorgon..1/5 är det EXTRAÖPPET I BUTIKEN, ÖPPNAR 12.00, SÅ MÅNGA SOM HAR HÖRT AV SIG SÅ JAG ÖPPNAR UPP :)

Kram VIOLAN


19 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Först ut!!!
Thihi!!!!
Fina varor som alltid!
Önskar dej en fin valborg

Kramar Kathrine

lisashus sa...

Ha´t så härligt i Vattenhålet! Här eldas brasa på gården med lite festligheter och jag ska köra sista riset till brasan!

Så många fina saker i nätbutiken!

Njut av dagarna och våren!
Kram
Lisa

toves sammensurium sa...

Mange fristelser nok en gang:)))
Hvordan går det med Malte???Han var så skjønn på bildet lenger nede hvor han lå i sofaen....så fredelig og søt :)))
Toveklem:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Sill och färskpotatis som är så gott, att jag inte tänkte på det! Här blir det lax. Fina nyheter och hoppas Malte är helt bra nu i magen. Och tack goa du för grattishälsningen.
Kramar och ha en fin valborg
AnnaMaria

katha´s kortmakeri sa...

Ville bara önska dig en fin valborg!
Hoppas på att ta mig ut imorgon.
Kram Katha

katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bakom berget sa...

Hej Vännen! Hoppas du har ett lika strålande väder som vi har här. Njut av dagen och hälsa de dina.
KRAM & PUSS!

Betongglädje sa...

Ha en fin valborgsmässoafton i vattenhåler!
Hoppas Malte-gubben mår bättre!
Kina fick en 24 timmars kräkning i helgen... trodde det skulle bli Valla natten mellan lördag och sönda... fy fasen åh ensam hemma.
Men nu är det bra igen!
KRAMIS

EM sa...

Ingen speciell Valborg hos oss i år. evt får jag göra en utryckning och hämta chaufförer igen, så jag chillar idag. Hundarna är mycket trötta efter en intensiv lek-helg. Så jag passar också på att vila lite. Ska bara fixa lite ute idag, då solen skiner så fint.
kram elsamarianne

Unknown sa...

Hej vännen! Önskar även dig en fin valborg. Låter gott med riktig sommarmat. Här ser det ut att bli en vacker dag. Vi håller på att packa för en dag i stugan sen till kvällen är vi bjudna till vänner.
Fina saker du lagt in i nätbutiken.
Kram Ing-Britt

Chokladvillan 1910 sa...

Ha en härlig valborg ! Vi har inga traditioner utan det blir som det blir ;) Vädret är fantastiskt & det är skönt att hinna med trädgården dessa dagar ;)
Må så gott !
Kram Anki

Bitte sa...

Vad mycket fint du har fått hem igen! :-)

Hoppas Malte mår bättre nu, jag läste att han varit dålig i omgångar. Jag tror också på fil och yoghurt, Mollie och Noomi var riktigt risiga i magen för någon månad sen (fast på olika sätt), men båda blev bra igen efter några dagar med naturell yoghurt som mellanmål :-).

Ha en fin Valborg!

Många kramar
Bitte

Betongglädje sa...

Jag har inte sett att Kina ätit någon olämpligt men man vet ju aldrig... nu får hon lite skonkost iaf.
kramis

skifferhuset sa...

Hej vännen! Ha en fin Valborg i vattenhållet! Kram Iréne

G:a Affären sa...

Så fina saker du tagit hem !
Samma tradition här med sill och färskpotatis, och en Skåne till det.
Önskar dig och Malte en fin Valborg!
/Cia

Amelie sa...

fina varor!! :)
Önskar dig en skön valborg!
Kram AMelie

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en skön Valborg
Kram Rosa

liven sa...

Masse flott!!
Kos deg i Vattenholet :)

Anonym sa...

Åh så många härliga saker du lagt ut i webshopen. Hoppas du haft många besökare idag i butiken och att din helg varit ljuvlig.

Ta hand om dig
Kram