torsdag 19 april 2012

NÅGRA NYHETER

 Morrn, ni vet ju att jag är klockoman...och det beställs alltid någon ny klocka på mässan..just nu finns det 8 st att välja på i butiken :) men denna charmiga kom igår...


 Funkar både som ur och almanacka, tycker den är helläcker


Så anlände denna vackra dam..har haft henne tidigare i butiken och kunderna har bett mig om att ta hem henne igen...beställde ett halvdussin men det kom bara ett par...







 Ännu en ny, fin vara...här är fantasin fri..kan användas inom trädgård eller förvaring....



15 st har redan anmält sig till bloggträffen och vi lär bli flera..väntar på svar..så himla roligt att så många vill komma :) Till er som anmält sig sig... var snäll och mejla viola@romantiskating.se vilken maträtt ni vill ha till lunch och likaså om ni är med på kvällen och om ni stannar över natt :)

Än är det inte försent att anmäla sig, blogger vill inte länka idag men ni finner inlägget under kategori bloggträff i högerspalten

Ha en fin dag, här lyser solen, kram VIOLA

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh den ljuvliga damen var fantastiskt vacker, ja de flesta ting du tar hem är fantastiska men just den var något speciellt med;)

Härligt att så många kommer på bloggträffen, så underbart att du engagerar dig så.

Njut nu av solen här ligger det ett dimlock över hela byn men hoppet är det sista som lämnar människan.
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Har sol även här idag +3, när jag tittade imorse.

Ha en bra dag
Kram Rosa

Fågel Blå sa...

Åhh så fin saker!!!!
Kul att så många kommer på bloggträffen!
Njut Dagen
Kramar Kathrine

Unknown sa...

Hejsan Viola!
Så fina saker, klockan gillade jag lite extra.
Vad roligt att så många kommer på bloggträffen. Jag har kollat och är ledig men velar ändå lite..Känns tryggt bakom skärmen på något vis men vore ändå roligt ;). Har aldrig varit på någon bloggträff.
Ha en fin dag i solen, kram Ing-Britt

idémakeriet sa...

Du hittar alltid så många fina saker till din butik, jätte kul.
O vad roligt en bloggträff, skulle gärna komma om jag inte bodde för långt ifrån dig.
Nu längtar jag på att mitt paket kommer, roligt.
Ha en skön dag.
Kram Gerda

Photo by Maria sa...

En snygg klocka och inte att tala om damen så snygg hon är..

Kul med så många anmälda till bloggträff, ni kommer att få hur kul som helst..

Kram Mia