fredag 25 maj 2012

ÄNTLIGEN DAGS FÖR BLOGGTRÄFF

 

God kväll, blir ett kort inlägg, vill tacka er för alla goa hälsningar...hinner inte att titta in till er förrän mina lediga dagar...mkt att stå i just nu..
Imorgon kommer alla härliga bloggare hit..vilka vi är får ni se efter helgen..vilket fall som helst blir vi ett tjugotal..:)gissa om det ska bli himla skoj att få träffas och vi har beställt fint sommarväder, god mat och massor utav prat...
Nu är det fåtöljen som gäller..vila benen dags..önskar er en härlig pingsthelg med god mat och sol, ta hand om varandra...

KRAMAR FRÅN VIOLAN
( psst..är i två blad denna veckan..toves älskade hem och allas...tala om att en är linslus...allasreportaget var det många bilder på mig..hujedanemej...men gillade faktiskt det reportaget..tyckte om bilderna..inte på mig alltså utan dom ifrån Bossgård och gårdsbutiken alltså..:))

10 kommentarer:

Country Hill sa...

Ja himmel så roligt det ska bli att få träffas, har verkligen sett fram emot detta. Härligt att det blir ett stort och säkert glatt gäng och vädret ser ju ut att vara med oss.
Gjorde precis själv ett inlägg om bloggträffen.
Ha det gott vännen så ses vi imorgon!
Kramar Lena

katha´s kortmakeri sa...

Ja imorgon smäller det ska bli så kul att träffa alla och kanske knyta nya kontakter.
Vila nu!!!
Kram Katha

katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
lisashus sa...

Jaha, så det är till att vara linslus då! Nåja - det är säkert fina bilder på dej också!
Kul att så många kommer imorron! Jag hör av mej i morron kväll och kollar läget, kanske tittar in en sväng!

Ja, det blir en riktig mastodonthelg för dej nu! Kul att få träffa alla bloggare!
Hoppas du får vila benen lite idag - det lär nog bli rätt mycket spring i dom imorron!
Kram
Lisa

toves sammensurium sa...

Kos dere PÅ TREFFET :))))
TOVEKLEM:)

Cajsas Faster sa...

Ses snart!

Marie:)

Ett ögonblick sa...

Glada Pingsthälsningar till er alla och hoppas Ni får en härlig Bloggträffdag!

kram lisamaja

bakom berget sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bakom berget sa...

Nu börjar jag om...Jo, jag sa bara att jag väntar in Helena nu. Sen sticker vi :o))
Ses snart!
KRAM o PUSS

Anonym sa...

Ha en härlig bloggträff-helg.

KRam