torsdag 31 maj 2012

NYHETER

 Morrn, redan torsdag... efter 2 intensiva jobbardagar...i tisdags var det ju dropin..blev 70 kunder som besökte mig...det var rekord för en kundkväll kan jag lova...det shoppades och dracks vinbål med tilltugg..:) och igårkväll hade jag en grupp som hade beställt en privat visning...:) så nu haver man sovit ända till sju...som en död sill men nu är jag pigger som en mört igen..

Efter kundkvällen var det många tomma hål i butiken och snacka om timing..igår lunch kom en hel pall med nya varor..visar några utav dom idag och ni får se resten nästa inlägg


 En så fin bur i vitt..med franska liljan som knopp, I like it...och så denna kudde...har ni sett...vill bara ha..ljuvlig med det virkade inslaget..



 Tala om annorlunda ljuslykta..helläcker denna ljuslåda..man kan välja att ha blockljus eller värmeljus..och ni kanske ser att baksidan består utav spegelglas...ni skymtar min fotografering..



 Sist men inte minst...en stor betongkruka i vitt som rymmer 2 krukväxter..blev många varor i vitt denna gången...lyser upp i butiken...flera sändningar lär komma kanske idag eller imorgon så fyspassen är tillbaka..




Ha en fin dag, kram VIOLAN

14 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Viola!
Härlig med så mycket kunder!
Kul att det går bra för dej,och vilka fina saker, kudden föll jag för likaså den vita krukan.
Hoppas din dag blir fin!
Kramar Kathrine

Elsa och Helena sa...

Roligt att du fått sälja så mycket...vilka lyckade kundkvällar!
Nya varorna är jättefina...jag förstår de går åt som smör i solsken:)

KRAMAR

Linneskåpslycka sa...

Halloj :)
Kul att det gick bra på kundkvällen:))

Nu är det bara att fylla på i hyllorna igen:))

Buren var ju jättefin

Ha det fint:)
kram

lisashus sa...

Så kul att det var så mycket folk på kundkvällen! Det var ju svart av folk när man kom! Undra på att du behövde lite vila efter allt!

Vilka härliga saker du har fått hem! Den där lådan med spegelglaset är ju sååå vacker!!!! Så mycket fint man kan ha i den...!
Oj, så det åskade här för en stund sen och ösregn på det! Det är väl bara att gilla läget...!
Kram
Lisa

Rosa i huset i vitt sa...

Synd att man inte kunde komma dit....kul att det kom så många.

Ha en bra dag
Kram Rosa

Sara sa...

Åh vad roligt att kvällen blev så lyckad! =)
Kudden var ju superfin!
Hade passat fint i min soffa =)
Krama Malte så får du ha det så bra.
Kram =)

Hajan sa...

Det var roligt att kundkvällen gick så bra.Vilka vackra saker Du har fått hem igen.
Spegel-lådan och fågelburen
toppen.jag tittar och låtsas köper
lite.Ha det så bra

skifferhuset sa...

Hej vännen! Så roligt att det kom så många på kvällen! Ljuslyktan var så fin å annorlunda! ha det gott! Kram Iréne

Rut och Signe sa...

Hej vännen! Vad roligt med så mycket kunder. Hoppas det sa klirr i du vet vad, fniss. Fina saker som alltid. När jag får min nya lya kommer jag och shoppar hos dig. Jag stormtrivs på nya jobbet och har fått många nya vänner redan. Så härligt!

Ha en skön helg, kram Marie

Snögården sa...

Toppen kul med så mycket folk!!!
Å herrejösses så mycket snyggt!!!
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

70 kunder på en gång, det skulle klubba en oxe. Jag är imponerad att du redan är pigg och i farten igen. Men har man ångan uppe brukar det gå bra. Fina vita nyheter, inte konstigt alls att det blir tomt i dina hyllor.
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Kul att det blev toppen igår. Ljuslyktan var läcker.
Kram Mamma C

Nyanser av vitt sa...

Wow darling. Pris på ljuslådan?
Puss

toves sammensurium sa...

Så deilig å se det blir tomt i butikken...det betyr jo penger og fornøyde kunder,og så deilig å få pakke ut nytt og fylle på :)))
Nesten misunnelig.
Håper du får tid til å hvile litt også...vært travle dager for deg nå:))
Likevel tar du deg tid til å blogge,og det setter jeg pris på ihvertfall :)))
Toveklem:)