fredag 4 maj 2012

FREDAGSHÄLSNING


Morrn, ville bara titta in som hastigast och önska en trevlig fredag..det är bråda tider nu...
Man hinner inte vara så aktiv på bloggen..maj månad är den skönaste...men ack så intensiv..trädgården/trädgårdarna kräver sitt och butiken börjar att sätta fart på allvar..
Det har märkts denna vecka..och det är ju glädjande....
Nattuggletiderna är förbi...här dör man i tv-fåtöljen...tidigt på kvällarna...man blir rejält trötter utav all frisk luft och så har man ju Malte som är en alltför pigg morgonhund :)
Så med dessa små rader hälsar jag...njut utav fredagen..det blev ingen snö som man spådde..pust..kram VIOLAN
 

19 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Stakkars....du har travle dager men de høres egentlig ganske trivelige ut også og det tror jeg du selv synes,så da får man heller tåle at det ikke blir sent på natten og at man må tidlig opp...selv om jeg synes Malte er i tidligste laget da!!!;)
Nyt helgen du også,herlig bilde du hadde,litt "nytt" med blått:)))
Godt dere slap sneen - håper det fortsetter slik!!!:)))
Toveklem:)

lisashus sa...

Ja, visst är det hektiskt nu med allt trädgårdsarbete också! Sen vill man ju hinna njut förstås - det blir mindre av den varan..:)!

Kul att folk hittar till butiken!
Ha en fin fredag du också! Själv ska jag till stan och uppträda, kommer nog att ta hela dan!
Kram
Lisa

bakom berget sa...

Ja idag är väl kanske inte maj så "skön" direkt. Kallt som tusan, men som du säger, ingen snö tack och lov.
Hoppas att många kunder hittar till butiken i helgen.
KRAM PÅ DIG!
Åsa.

Fågel Blå sa...

Kikar in som hastigast och önskar dej en fin helg!
Kramar Kathrine

Härliga Livet sa...

Vilken tur vi har med vädret. Bara gillas!!!!!
Mycke vill man hinna med. Glöm inte att njuta lite.
Ha en mysig helg.
Sol kram!!1

Elsa och Helena sa...

Här regnar det som vanligt:) Mitt Vattenhål är inte som ditt fina:)

Jag vill åka på bloggträff NU!

KRAMAR

Brocante sa...

Ha en fin dag og en fin week end Viola! Nyt våren!

Photo by Maria sa...

Nä sån tur att det inte kommit snö och hoppas det inte gör det heller =)

Ha en fin fredag..

Kram Mia

EM sa...

Sånt här väder kan jag stå ut med. Lite svalare än tidigare bara. Kom några pytteregnstänk men det kom av sig...
Håller på och rotar och reder i gamla lagårn där jag har allt som ska till återvinningen. Källsorterar in i minsta detalj, komposterar och är så redig så jag nästan blir trött på mig själv, hihi.
Skönt att det är helg så man får lite sovmorgon...typ halv åtta...
kram elsamarianne

Betongglädje sa...

Ha en toppenfin helg =)
Kramis

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en bra helg

Kram Rosa

Unknown sa...

Gokväll vännen.
Jag ska till Cabo Roig precis nedanför ditt ställe, lustigt nog :). Åker på måndag morgon och stannar tills på fredag.
Ha nu en skön helg, kram Ing-Britt

Rostrose sa...

The nostalgic tins look beautiful, dear Viola!
Have a great weekend!
Kram, Traude

Nyanser av vitt sa...

Mysigt men jag har precis sett första perioden. Den där burken...finns den i butiken?
Puss och hälsa T

lavendel mio sa...

Hei
Titter innom for å ønske deg en fin helg!
Klem hanne

Mamma C sa...

Ha en toppenfin helg.
Kram Mamma C

idémakeriet sa...

Ja du den här tiden är intensivt, plötsligt har man ett hem till som ska skötas, nu snackar jag om trädgården :)
Tur att det inte kom snö, det jobb slapp du i alla fall.
Ha nu en mysig helg.
Kram Gerda

Anna sa...

Ja. Jo. Du har tjatat. Andra har tjatat. Men det har varit pengarna som styr... Min lilla monter på 12 kvm kostar mig 25.000:-. Då är inte boendet och bensinen medräknat...Tänk hur mycket jag behöver sälja för att få plus-minus-noll...Usch, vad har jag gett mig in på i ett lågkonjunktur-år dessutom?! Jag är både livrädd och förväntansfull...
Kram Anna

Torpliv sa...

Ingen snö här ännu heller, hoppas verkligen att vädervetarna har fel..hu.. Nu vill vi ju behålla härliga solen och värmen =) Önskar dig en härlig helg!
Kram Petra