tisdag 22 maj 2012

EN LUGN DAG...

 Morrn, har vaknat till lite skyar och några regnstänk men det ska ju bli en fin dag så det hoppas vi att det stämmer..
Idag ska det grävas ner dalior och fortsätta att städas gästhus..


 Vi hinner oxå med våra långpromenader...flera st varje dag och igår hade fåren släppts ut i stora hagen och gissa en som var fundersam..vilde Malte..han skällde inte men satt som en fura på grusvägen och kollade in fåren och detsamma gjorde dom..han var som förstenad och det var så gott som omöjligt att få honom med hem..väldigt spännande


Man skulle kunna tro att jag befinner mig i prärien men dessa bilder kommer ifrån omgivningarna i vattenhålet :) ännu en dag att njuta utav..tystnaden, fågelkvittret och solen

Glöm inte att svara på inbjudan angående kundkvällen, inbjudan har gjorts på butikens sida på FB, Gårdsbutiken Romantiska Ting, sista dag 25/5, lev väl, kram Violan 

8 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon vännen!
Önskar dig en underbar dag.
Kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det är en av få ggr det är riktigt roligt och städa, när jag städar ut vintern i stugan. Ha en toppendag du och Malte, kanske blir en sväng förbi fåren.
Kramar
AnnaMaria

bakom berget sa...

God morgon! Ja även här skiner solen, men vi hotas av åska idag hörde jag. Usch och fy....
Hoppas din dag i vattenhålet blir avkopplande och skön.
Pussa på Maltepojken från mig.
KRAMAR.

Hanna sa...

Här har vi en underbar dag, men gårdagen avslutades med åska och regn.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

lavendel mio sa...

Hei
Endelig ser det ut som om sommeren kommer:)
Vakre bilder hos deg.
Ønsker deg en fin dag, klem Hanne

Anonym sa...

Låter som om du har sköna dagar i vattenhålet. Hoppas solen har skinit på dig idag med.

Kram

Chokladvillan 1910 sa...

Ja, det är synd att jag inte kan dyka upp men jag ligger så fasligt efter med allt hemma...Helgen som var gick ju bort till trevligheter med mina syskon med familjer på besök :) Så nu är det bara att kavla upp ärmarna & sätta fart med det mesta !
Jag kan inte tänka mig annat än att ni får jätteroligt ! Njut i vattenhålet !
Kramis Anki

Mamma C sa...

Kom några droppar i morse och åskan hördes ett tag. Men sedan kom solen och det blev otroligt varmt och skönt. Jättefin bild i din header.
Kram Mamma C