torsdag 5 januari 2012

BILDER FRÅN REAN

Här kommer det lite bilder ifrån STORA REAN i gårdsbutiken...som tur var tittade solen fram igår em och då åkte kameran fram med blixtens hastighet..


Som ni ser så finns det en hel del att fynda och de ordinarie priserna är nedsatta med 30-50%



Rear ut dessa varor p g a att jag bara har mellan 1-4 i antal utav dessa och ny plats måste förberedas inför mässans köporgie :)




Dessa reavaror finns fortfarande till försäljning hos mina
leverantörer så nu finns tillfälle att göra klipp hos VIOLAN :)




Det är varor från bloomingville, ib laursen, affari, miljögården,dommo by gawor, filipiniana, annas idéer och svanefors...




Underbara textilier ifrån min favorit när det gäller textilier.. Svanefors, vad sägs om dessa kuddar...är som bakelser..



Bara två utav varje när det gäller dessa fina plåttavlor ifrån ib laursen..sålt himla bra..



Bara en utav varje kvar när det gäller denna lykta och tavla och ett par turkosa brickor..



Visst får man lite vårkänsla utav dessa färgtoner..



Kan inte dränka er med flera bilder men kan nämna att jag även rear ib laursens fina fågelburar och antika knoppbrädan ifrån Frankrike..30% på dessa



Visst är den vacker denna tavla med sitt sekelmotiv, är oxå med på rean...har andra öppettider under trettonhelgen..



Idag och imorgon har jag öppet 12-17 och i helgen som vanligt 11-17, VÄLKOMNA

Ha en skön långhelg, kramen från VIOLAN

26 kommentarer:

lisashus sa...

Så många fina reasaker du visar, det borde ju bli rusning!

Ja, så skönt att vi fick lite sol igår, även om den kom sent!
Höll på att missa att det ju är röd dag imorron...hm!!

Ha en lyckad dag i butiken!
Kram
Lisa

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj så mycket fint !
Passar på att önska Gott Nytt År !
Kram/Lotta

hagagården sa...

Så mycke fint du rear ut!!!
Stor kram
Ninni

Anonym sa...

Å så mycket fint! En fågelbur skulle jag vilja ha.
Kramisar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du lär få fullt upp idag, fina saker du rear.
Önskar dig en skön långhelg trots mycket jobb.
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Så mycket fint som skådar mitt öga!!!
Måste passa på att önska dej en fin Helg
Kramar Kathrine

Betongglädje sa...

Måste varit massor av folk på din rea =)
Jag planerar att komma ut i morgon iaf. för jag ska köpa en liten present till pappas sambo! Åh det hittar jag garanterat hos dej!
Ha det gott! KRAM
P.s Nu skall jag till Cloetta.... inte godis stället utan hockeyrinken D.s

annette sa...

Pekingbor är visst kända för att rusa till allt vad som heter rea, så jag antar att Du kommer att få fullt av kunder i Din affär under rean;)
Många fina saker!

Ha det fint i helgen!

Kramen!

annette

Nyanser av vitt sa...

Oavsett rea eller ej - har du något sånt där fågelbad kvar som jag köpte i somras?
Ha en fin helg. Hälsa T och sköt om er.
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

skifferhuset sa...

Hej Viola! Som vanligt så har du massa fint att visa! Å så rea på det oxå! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Nyanser av vitt sa...

I princip allt :O)

Livet och vardagen sa...

Så många fina saker som jag skulle vilja ha;-)

Mamma C sa...

Dra på trisser så mycket fin och vackert du rear ut. Hoppas du får många kunder i din fina butik.
Kram Mamma C

Stina sa...

Love you!
Det kommer nog en massa saker här i år också.;-) Kram Stina

Anonym sa...

Åh så mycket vackra ting du har;) Helt ljuvligt. Längtar tills vi får se din butik och då ska plånboken vara fylld och stora bilen tas med;)

Tack för in värmande kommentar inne hos oss och ha en härlig helg du med

katha´s kortmakeri sa...

Vi ses imorgon hoppas jag ska bara försöka repa mig efter dagens tandläkar besök,ont och dyrt.

Ha en skön kväll!
Kram Katha

liven sa...

Hei Viola!
Skulle så gjerne besøkt din butikk...heldige Kerstin som fikk titte inn til deg i fjor:o)

Her er det ekkel stemning i vår lille bygd......tenk at noen kan gjøre noe så grusomt!
Det kommer nært, siden dette var min datters venninne sin kjære bestemor.
Vi tenker her at det finnes en morder blandt oss...og det er fælt å tenke på.
Så vi låser dørene og holder oss inne på kveldene...og håper han snart blir tatt!

Ønsker deg en fin januarmåned....og selv vil jeg forsøke å få tatt litt bilder i helgen :o)
Klem!!

Lilla Lycksta sa...

Oj så mycket fint du rear ut. Allt säljer väl slut på ett kick. Önskar dig en riktigt trevlig trettonhelg.

Kram Camilla

Torpliv sa...

Hej Viola! Så mycket fina saker du visar, gissar att du kommer ha massor av besökare i din butik som vill fynda dessa vackra ting! Önskar dig en fin långhelg! Kram Petra

katha´s kortmakeri sa...

Hejsan! Och tack för nyss!
Visst har du en Dinner tavla kvar?
Snälla kan du lägga undan den till mig.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram Katha

Rosa i huset i vitt sa...

Så mycket fint, måste åka över och handla lite snart.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh så mycket fint!

Kram Annica

Eva Linnea sa...

I morr´n styr jag kosan mot Stockholm igen efter 2 1/2 vecka här i Småland. Tiden går alldeles för fort. Lycka till med rean! Jag har haft de röda gardinerna som jag köpte av dig uppe i jul, men de vita ska jag vänta med tills jag har fått nya fönster (på södersidan). Det ska bli så fräscht till våren. Visst börjar man längta!? En skön helg önskar Eva Linnea

Hanna sa...

så mycket fint.
Ha en fortsatt fin helg!
Kram
Hanna

katha´s kortmakeri sa...

Tack! Rara du. Vi ses om inte idag så imorgon.
Kram Katha

Black Iris sa...

Önskar att jag hade både pengar men framför allt plats.. Så himmelens mycket fint du visar..

Kram Maidi