onsdag 25 januari 2012

IDAG BEHÖVS LJUSA FÄRGER

 Morrn, har inte jobbat på en hel vecka...längtar till mitt jobb :) och det är ju positivt när man gör det


Framförallt när det är gråa dagar och våren känns väldans långt borta..



 Är en vitamininjektion att få ha en sådan arbetsmiljö. I butiken råder ljusa färger med vårliga inslag som gör livet ljusare...hoppas alla mina krukor med vita pärlisar nu slagit ut..



 Flera stammisar ska komma och handla denna vecka och är så nyfiken på vad dom ska säga om förändringen



 Väntar även min första leverans från mässan, Affari ska anlända denna vecka och ser fram emot alla nya varor som ska komma



 Fortsätter att lägga in fler beställningar hos chic antique..undrar hur det här ska sluta, är helt såld på deras sortiment...nu får jag ta och dra i nödbromsen..




 Visst är den ljuvlig denna gamla kudde och fann en tavla på lagret..verkar höra till :)


Allt som jag visar är ifrån gårdsbutikens textilrum, flera bilder finns under kategori gårdsbutiken som finns i högerspalten




Ett annat trevligt problem har dykt upp, ska på bröllop om 3 veckor..är våra vänner som överraskat oss...så nu ska här inköpas en vacker långklänning och jag har ju min stil på kläder...blir inte lätt det här...någon som kan ge mig tips..en del har ju sett Violan i verkligheten..

Ha en fin dag, kramen från eran VIOLAN

14 kommentarer:

Katta sa...

Å vad kul med bröllop, du hittar nog säkert en klänning snart ska du se. Fin kudde! Jag har en liknade på bloggen i dag. Ha en bra dag, kram Katta

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Det blir jättefint att leta klänning för att gå på bröllop.
Har inte varit på något sedan min Dotter gifte sig 1996.

Några bara i kyrkan.

Den Grønne Baljen sa...

Heisan..Ja litt lyse farger hjelper på.:men i de siste dagene har faktisk været her vært bra.. JIPPI =)).:Etter mange mnd med regn var det deilig..
Så hyggelig med bryllup da... håper du finner den riktige kjolen...

Ønsker deg en fin fin dag Viola =))

klem Kerstin

Hammarsbacken sa...

Underbar känsla det måste vara att längta till jobbet. Men jag kan verkligen förstå att du gör det. Vilken underbar butik du har. Önskar verkligen att jag kunde komma förbi någon gång. Var exakt ligger din butik?
Kram Sonja.

lisashus sa...

Jag får kommentarer om bloggerskor som promenerar i solskenet, igår också!!! Så orättvist det är att vi ska ha grågrått i dag också! Annars är det ju rätt ljust med snön!
Jaha- så du har verkligen snöat in på chic antique, men jag förstår dej, så mycket fint som där fanns i deras monter!

Vackra saker du visar och så spännande att höra reaktionerna idag!
Hoppas att det löser sej med klänningen!
Ha en fin onsdag!
Kramar
Lisa

Cc sa...

Å varor från en till av mina favoriter. Satt just och kollade deras katalog, å så mycket jag vill ha. Hoppas att det är de du tagit in. Kramen

Magdalena sa...

vakker pute/kudde :))
du har alltid så mye flott å byde på, skulle gjerne kommet og handlet hos deg ...
håper vinteren går fort, lengter også mot vår...
klem fra magny

Anonym sa...

Vilken fin kudde! Jag tänker på våren och tussilago.
Kram

EM sa...

Å vad roligt att gå på bröllop!
Tänk en enkel klänning i 1910-20-talsstuk med broderier, dim/blågrå el kanske åt rosa... pärlor... stola i silverräv...långa handskar...se där, nu flummar jag iväg lite. Glöm inte lilla aftonväskan bara.
kram elsamarianne

Eva Linnea sa...

Cream hos "Home nr 1" kanske kan ha nå´t vackert för en Viola till bröllopet? En skön onsdag önskar Eva Linnea

Sara sa...

Hej svejs!
Ja nu behövs det verkligen ljusa och pastelliga färger för att få in vår-inspirationen =)
Vad mysigt att gå på bröllop!
Hoppas att du finner något fint att ha på dig ;)
Kramar ifrån mig

Anonym sa...

Dessa tider kräver sina pasteller så enkelt är det bara;) ska bli roligt och se allt nytt du inhandlat från mässan. Väntar med spänning;)

Önskar dig dn härlig dag

skifferhuset sa...

Å så roligt att få gå på bröllop, ett moget bröllopspar kan jag förstå! Härligt! Den där kudden den va fin, helt i Irénes smak! Å du 2 inlägg hade gått fram på min blogg från dig!! Ha det så mysigt i butiken! Kram Iréne

Mamma C sa...

Så kul med bröllop, du hittar nog någon fin blåsa att ha. Kul att längta till jobbet. Det kan man ju inte säga att man gör varje dag precis.
Kram Mamma C