onsdag 18 januari 2012

GRÅ MORGON

Morrn, en väldans grå morgon har man vaknat till..dags för jobbardag igen, men den här veckan har jag bara öppet ONSDAG för imorgon bär det iväg till FORMEX.




Dags igen för vårmässan...är nog den jag uppskattar mest...underbart att få se alla vårliga varor..man längtar ju så...och så får man träffa massor med trevliga bloggare ..

Skall stanna i storstaden 4 dagar så det blir en minisemester :)




Åker upp med 2 goa bloggvänner, Lisa och Marie...på fredag kommer även Åsa och Helena ner så vi ska göra Stockholm ihop :)himla skoj ska det bli





Framför mig står vilde Malte som nu vill ha sin frukost..ha en fin dag alla som tittar in..

Kramen från eran VIOLAN

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket vackert bord!
Vad Malte ska sakna sin matte när du är bortrest.
Kram

bakom berget sa...

Ha en fin dag Du oxå och
pussa på Malte från mig.
Kraaam!

Fågel Blå sa...

Här är det också mulet idag!!!
Men man får lätta upp med lite levande ljus!
Så mysigt att åka upp till Mässan det var Höjdpunkten när man hade butik!
Hoppas du och dina vänner får en mysig helg
Kramar Kathrine

Elsa och Helena sa...

Ja du, snart syns vi! Har just precis bokat buss biljett. I kväll mailar eller ringer jag om tiderna, så vi inte famlar om varann:)

KRAM

toves sammensurium sa...

Kos deg i Stockholm og på Formex Viola,om mine planer blir til virkelighet ser jeg deg der en annen gang....skulle gjerne vært der denne helgen også:)
Grått hos deg,vått hos meg..angrer på at jeg ikke gikk tur litt tidligere før det begynte å regne..det er skikkelig surt ute:/
Heldige Malte som er ferdig med morgenpromenaden:)
Du tar vel med nye kamera'n på Formex????
God tur :)
Toveklem:)

lisashus sa...

Ja, idag är det grått igen! Men det ska visst bli sol imorron, så vi får nog en vacker färd!

Vi hörs!
Kram
Lisa

Linneskåpslycka sa...

Formex vad kul:))
Hoppas ni får en fin dag med massor av inspiration:))
Ta med kameran:))

Ha det så bra
Kraam

EM sa...

Å vad roligt!!!! Ha en härlig dag och helg, och ta mycket bilder och njut!!!!
kram elsamarianne

katha´s kortmakeri sa...

Ha de super härligt på vår mässan och kom hem och inspirera oss...
Kram Katha

Unknown sa...

Åh så roligt att få gå på formex. Önskar verkligen att jag nån gång i framtiden får lyckan att besöka den. Vilket paradis för oss inredningstokiga ;).
Ha en fortsatt bra dag, kram Ing-Britt

Mariette sa...

Hej Viola!

När jag går in på din sida så rör den sig så långsamt, man får sitta och vänta...det har varit så ett tag, ingen annan som sagt något? Kanske för att du har stora bilder (alltså inte förminskar dem?), jag vet inte...

Ska gå på mässan på lördag, och då är det fullt ös för att hinna med hela agendan! Om du ser mig så hojta!!!! Jag känner ju inte igen dig!
Mysigt att få så många dagar i storstan och med roliga möten!!!

Ha det fint och shoppa lugnt! Så får vi se om vi ses...?!

Kraam Mariette

Mariette sa...

Hoppas du hittar mycket fint på mässan!
Mariette