måndag 23 januari 2012

VÅRLIGT SOVRUM

 Morrn, man har sovit som en stock i natt...man var välan helt utpumpad efter mässans alla intryck..roade mig igår kväll med att sammanställa alla mina order...pust...och det var ju en del men måste in på favoriten chic antique och komplettera :) är helt såld på deras varor...




 Men som ni ser är det ju redan vår i butiken..










Just nu pågår tankeverksamhet i hjärnkontoret...hur jag ska placera ut allt som beställts..vissa färger hör till vissa rum och det här är ju mina älsklingsfärger..




 Blir ett rofyllt intryck med det vita mixat med olika bruna toner


Den här gardinen med tillhörande kuddar är helt underbar, så skir som ger ett vackert ljusinsläpp. Nu finns den även som gardinlängd...



Kan kombineras med dessa vackra löpare med monogram och volang. Monogrammet finns i beige eller vitt och även som rund kudde och handduk




En fin start på veckan önskar jag alla som tittar in, kramen från eran Violan
 

17 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder och gardinlängden är ljuvlig.
Kram

Cc sa...

Jag ser verkligen att du har vår i butiken. Härligt att ha så mycket att styla. Kram

Fågel Blå sa...

Åhh så vackert dun har det!
Och så spännande med allt nytt som komma skall
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine

Puumuli sa...

Så härliga, ljusa bilder! Vi har inte haft solsken på länge så man börjar så småningom längta efter den...

Ha en fin vecka!

Kram
Sari från Puumuli

Tre Tanter sa...

Vad härligt att ha en vårlig butik att vara i, det behövs nu när vintern har anlänt, ha en fin dag, kram från oss 3

Rut och Signe sa...

Hejsan! Ser fint ut hos dig efter ommöbleringen. Hittade en hel del själv i torsdags och även på söndagen. Hade ni trevligt i lördag? Vi får höras vartefter angående marknaden så jag håller mig uppdaterad.

Kram, kram Marie

Linneskåpslycka sa...

Verkar som du hittat mycke nytt o fint till din butik:)
Gillade ljusklämman :))
Gardinerna var jättefina med broderi på.

Ha det fint o hoppas du har fått tag i nya brillor;)

Kraam

Rostrose sa...

I love your wonderful cozy room-photos, dear Viola!
Kram Traude

bakom berget sa...

Så fint det ser ut där i butiken. Jag förstår att du verkligen längtar tills du får hem alla nyheter som du hittade på mässan. Jag är så nyfiken på den där ljuskronan. Är det den som Lisa har en bild på idag??
Ha det gott nu kära vän!
Kram.

Country Hill sa...

Så Skönt att höra att du kom hem ordentligt även om du blev överfallen av Malte, kan tänka att han längtat efter matte.
Det var så roligt att träffas, ser att du beställt mycket från Chic Antique dom har verkligen mycket fint som passar i din vårfina butik.
Ha en bra vecka!
Kram Lena

Elsa och Helena sa...

Det riktigt syns att våren har letat sig in i butiken, så luftig och fräscht har du gjort!

Ser att du har sol utanför också, här är det grå väder som vanligt. Klappa Maltebus.

KRAMAR

annette sa...

Har tittat tillbaks på det mesta jag missat, och det har varit en trevlig stund, skriver inte så mkt då jag måste spara på axeln/armen.
Grattis till nya kameran, många fina spännande bilder på en massa vackra saker och tyger, själv håller jag på och lära mej lite mer vad gäller manuella inställningar nu när jag inte kan bära på kameran, är jättekul ju mer man lär sig, fast svårt är det!
Du det är bara att håva upp plånboken nu och betala allt Du beställt;)
Ha en bra vecka!

Kramen!

annette

Rosa i huset i vitt sa...

Ser jättemysigt ut i butiken, jag hann ju aldrig över och handla innan jul , får bli nu nån gång de närmaste veckorna istället

Kram Rosa

Betongglädje sa...

Men vilket underbart ljusinsläpp du har då ;)
Här är det mörkt när man kommer hem... får se om det kan bli lite foto vartefter....
Är helt säker på att du kommer få ording på allt du beställt och få just den färganpassning som gör att allt ser bara super ut när man kliver in i butiken =)
Ha det gott!
Stor Kram

Black Iris sa...

Vilken fresterska du är... Jag vill ju ha allting men måste hela tiden hejda mig och då blir det svårt att välja.

Kram Maidi

Magdalena sa...

utrolig nydelige bilder fra butikken din!!
klem,magny

liven sa...

Så mye fint!!
Lyst og koselig hos deg viola!

ha en fin ny uke:o)