söndag 29 januari 2012

HUNDREA

BÄTTRE BEGAGNAD LABRADOR SÄLJES, ÄTER DET MESTA, HAR JUST SVALT MIN BÄSTA PUTSDUK TILL MINA GLASÖGON. SPARRIS REKOMMENDERAS ATT HA HEMMA FÖR ATT ERBJUDAS NÄR DEN VILDE SVÄLJER OLÄMPLIGA SAKER. 


GILLAR ATT HÅLLA IGÅNG. GER BÄTTRE KONDITION OCH MAN HINNER INTE LÄGGA PÅ SIG NÅGRA ÖVERFLÖDIGA KILON..





GILLAR ATT AKTIVERAS... SÅ GILLAR MAN ACTION ÄR DETTA RÄTT JYCKE..ALLT KAN HÄNDA...LOVAR...:(

ÄR ALLTID FULL UTAV UPPTÅG OCH BUS..SOVER HYFSAT OM NÄTTERNA OCH VÄCKER DIG CA 8.00 ÄR MATGLAD..ÄTER ALLT...

ATT LEVA MED DENNA JYCKE ÄR ALLTSÅ RENA BANTNINGSKUREN..


NU ÄR DET BARA ATT VÄNTA UT PUTSDUKEN...SUCK...KRAM FRÅN TRÖTT MATTE VIOLA

24 kommentarer:

Hanna sa...

Det låter som vi ibland brukar skoja med våra barn när det händer mycket tokigt.
Ha en fin söndagskväll.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du kan skicka hit honom, jag behöver smalna av lite...fniss
Pussa Maltegubben från mig
AnnaMaria

Linda Lunda sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Systrarna Hjertén sa...

Hehehehe!! kul vovve eller inte....?! ;D

/Frida

Annika sa...

Låter som han håller dig igång....:))))) O DU.... rekomenderar INTE att använda den duken på glasögonen...))))) kan bli liiiite dimmigt..:) Kram Annika

EM sa...

Jag vet, jag vet, dom har extrapris ibland...
Peppar peppar så är vi nöjda so far, men han är ju 14 veckor endast, så han har tiden för sig.
Men jag har rottis att tacka för att det funkar så bra, han är en bra lärare/vaktchef.
Kämpa på
kram elsamarianne

Anette sa...

Ha ha ha tack för ett gott skratt han är väl för go och lite tokig hi hi
Hoppas trasan kommer snart,men du skaffa en ny ;)
Ha en fin kväll.
Kramen Anette

Betongglädje sa...

Han är välkommen till oss att rejsa lite !
KRAMAR

Norregård sa...

Men Malte...Fy Dig:)

Kram

Rut och Signe sa...

Ha, ha, ha! Lite överflödig hull kanske skulle försvinna om jag tog hit honom. Men å andra sidan försvinner väl lite mycket inredning också....... Nä, behåll sötnosen du. Kämpa på!

Kram, kram Marie

Uttan sa...

Lilla Malte!!! eller stora Malte.
Hoppas den kommer ut snart ;) så Du kan putsa dina glasögon igen ;)

Våran Manne "pruttade" ut både glasspinnar och röda sidenband.

Tror nog inte Du vill sälja Honom ändå.

Kramar!

Lyckans Smed sa...

Det är när liknande händer jag skojar med Greta om att jag ska skänka henne till plågsamma djurförsök. Det menar jag dock inte ens när jag säger det...
En utmärkt putsduk till glasögonen brukar jag få av Synsam, när de förvandlats till kattleksak o dyl...
/*

katha´s kortmakeri sa...

Ja de kan vara glada att vi trots allt älskar dem så innerligt i våra hjärtan.
Ha en go kväll.
Kram Katha

Tre Tanter sa...

Men kära nån, nu hamnade vi här igen. Tant Gredelin behöver gå ner några kilo. Vi ombesörjer frakten!

Kram

toves sammensurium sa...

Hihihi:))))
Malte gir deg hodebry?
Husker jeg selv la ut et par ganger på myndeklubbens forum:afghansk mynde gies bort til første og beste.Bestem deg innen to minutter...da har verste raseriet gå over;)

Da hadde jeg nemlig akkurat badet hund...som stakk av,rett til naboen meg gård..rullet seg i møkk!
Det er rett og slett myyyemoro med hund;)
Toveklem:)
Ps.håper det var gøy på fest:)))

Birgitta sa...

Men Malte då, så du gör. Inte konstigt om matte vill sälja dej ibland, fast jag tror att hon inte alls vill det. Behöver låna honom ett tag.
Ha det så Viola.
Kram Birgitta

idémakeriet sa...

Såld, vi tar honom med putsduk och allt.
Behöver någon som gör mig smalare, att banta är så tråkigt så Malte är nog en bra alternativ.
Lycka till matte.
Kram Gerda

Den Grønne Baljen sa...

Jeg tar Malte... )=)))))

uff du er sliten nå stakkar Viola... Blir bedre etter hvert..

varm klem til deg og en til malte også =))

Cc sa...

Nämen Vilde Malte då. Men han är ju så söt. Kram

lisashus sa...

Nåja, det finns väl bättre sätt att banta på antar jag!
Vilket bus han är, svälta mattes putsduk! Jag kan tro att matte nu är ganska fade up!:)

Jisses du! Inte en lugn stund verkar det ju som...!
Hinner du med butiken överhuvudtaget med ett sånt energiknippe!
Hoppas du får sova inatt i alla fall! Imorron sticker vi till Nyköping och hälsar på vår vän!
Kramar
Lisa

Mamma C sa...

Låter som riktig action hela dagarna där hos dig.
Kram Mamma C

Sara sa...

Haha "lilla" Malte ;)
*fniss*
Ja vi är ju två katter här hemma i Skogslund som styr och ställer med våran matte Sara!
Maten ska minsann finnas i matskålarna på bestämda tider annars kommer vi och hoppar upp sängen på morgonen och biter henne i näsan (!)...
Mjaouu mjaouu från Milo & Maja

Anonym sa...

Hahaha Jag har fullt upp med Monty idag, en 1-årig Jack Russel. Vi har varit på promenad och nu är JAG helt slut.
Putsduken kommer nog ut snart får vi hoppas. Bara inte Malte får ont i magen.
Kram till dej och Malte

Fazemos de Conta sa...

Malte is so big now!
He is really a lovely dog.