tisdag 15 december 2009

VINNARNA DRAGNA!

Bättre sent än aldrig...eller hur...:0) nu äntligen är vinsterna hittade...fick hjälp utav mannen att packa upp tusentals varor i helgen och då hittades de försvunna tingen...så nu har vi haft lottdragning här på morgonen modern och jag..hjälper mig fortfarande hemma för än så länge klarar jag bara av vissa saker...

Vem gick då första vinsten till..det var det gamla fatet på fot och då får man gratulera en gammal bloggvän: Lillemor på Hummelsta!!!






Andra vinsten bestod ju utav de gamla vackra handdukarna och dom var fyra till antalet. Då säger jag grattis till en kär bloggvän som jag bloggat med sedan bloggen startades; Mamma C som har bloggen Hallon och Blåbär







Vinst tre var en gammal vacker kakburk med ett så fint rosmotiv. Även denna vinst gick till en go bloggvän som jag oxå bloggat med sedan bloggen var ny: Ullis...jag sänder den till dig! Ullis har bloggen Leva på landet..







Så har vi kommit till vinst nummer fyra. Det var ett par vackra vita handdukar med ett underbart monogram, dom gick till en ny bekantskap som heter Anna och hon har bloggen Trädgårdsliv och annat liv. Grattis till dig.







Till sist den femte vinsten då...ett gammalt bokmärke med en rar spets, den får jag sända till en bloggare som jag bloggat med sista halvåret, grattis till dig Yvonne med bloggen Moonrose







Så himla roligt att så många vill vara med, modern fick säga fem nummer mellan 1-319..ni får tacka henne....:) här snöar det för fullt och det är en mörk himmel så det lär bli mkt utav det vita täcket idag...

Önskar er en fin tisdag, maila mig era adresser till viola@romantiskating.se
Kramar från er VIOLA

39 kommentarer:

Lisas torp sa...

Oj, så många fina vinster du delar ut och jag förstår att det var många tävlande!
Grattis till de som vann!
Här är det riktigt vitt ute idag och ett tätt snöfall - hoppas bara man tar sej ner i morron!

Ha en skön dag!

Berit T sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene.

Håper det går bra med deg nå, og at du får kose deg med pynting å jule sysler.

Klem.

liven sa...

Grattis til de heldige vinnerne!!

Ha en fin dag Viola :o)

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare i din fina utlottning.
Hur mår du vännen?

Välkommen in till mig. Lottar ut ett fint julsmycke.
Kram Agneta

Bitte sa...

Grattis till vinnarna! :-) Vilken tur att lådan med vinsterna dök upp där bland alla flyttlådor.

Vilken fin header du har, det ser så vintrigt och mysigt ut där på Bossgård :-). Här snöar det för fullt och det kommer MYCKET snö... hurra!

Kramis
Beatrice

Elsa och Helena sa...

Grattis till vinnarna! Här har det snöat för fullt inatt, härligt!

Söta Viola, du berättar väl vilken tidning reportaget kommer i? Jag tror ingen av oss vill missa det:)

Kram Helena

AnnA sa...

Åh, vad glad jag blev, Viola!
Ett stort TACK för en trevlig tävling!
Hoppas det är bättre med dig...
Vi hörs via mail.
Kram!
AnnA

Monika sa...

Hej på dej Violan!

Tack för den underbara kommentaren! Gulle dej! :o)

Vilka fina vinster! Grattis till dom lyckliga vinnarna!

Hoppas du mår bättre nu och slipper värken.

Underbara inlägg jag missat! Skåpet är ju helt fantastiskt. Gamla möbler har något alldeles speciellt. Själv är jag just nu på jakt efter en gammal spegelbyrå. Hoppas jag hittar en snart! Skulle bli så snyggt i hallen.

Må nu så gott!

Kram

Monika

MariaKF sa...

Förmodar att det är er gård som visas på fotot till din blogg - väldigt fint och det ser så välkomnande ut. Grattis till Er som hade tur!

h.espe sa...

Heisann!
Gratulerer så masse til de heldige vinnerene!!!

Nå er det blitt lenge siden sist jeg la igjen noen kommentar hos deg. Jeg har tittet innom deg, og fått med meg de flotte innleggene, men på grunn av tidsmangel, har det blitt smått med kommentarer i blogglandia i det siste...

Håper du har en flott førjulstid, og koser deg masse!!!

Stor klem fra Hildegunn

Moonrose/ Vonneli sa...

Oj, vilken härlig överraskning, så glad jag blir.

Ser jag missat en del, det måste jag ta igen..det är så mycket fint att se hos dig. :0)

Ha nu en fin tisdag!

Kram Yvonne

Rut och Signe sa...

Wow Viola! Vilken snygg bloggbild du har fixat till.... hm... måste ut och fota minsann... Visst är det mysigt idag. Har snart kommit 1 dm snö här och jag förmodar att ni har en hel del också. Nu får vi så vi tiger ;-) Ha det gott Marie

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Varmt grattis till alla vinnarna! En extragrattiskram till min syster Yvonne!
Tack Violan, för dina alltid så goa kommentarer hos mig!
Ha det gott!
kram
nina

Anonym sa...

Hej Viola!
Hur mår du?
Grattis till alla vinnarna och de fina presenterna de vunnit!
Vilket absolut underbart skåp du visar i förra inlägget, UNDERBART!
Kram Bodil.

Sköna o Gröna Ting sa...

Ojoj.., gratulerar till alla vinnarna!!!!
Jisses, så många som deltog i din tävling.., kul.

Har du det bra annars, revbenen sitter på plats hoppas jag och smärtan har avtagit?

Du har det såååå vackert hemma, skulle vilja vara en liten nyfiken fluga på din axel och bara få njuta av allt ditt vackra!


Ta väl hand om dig och så skickar jag med en massa kramar....
Marianne

Norregård sa...

Grattis till dina vinnare!!
Tänk att det snöar här också!!
Äntligen, som jag har längtat!!
Kram Kram Malin

soedermalmskan sa...

Hej Viola! Hoppas att allt är bra med dig! kram!

Lily sa...

Jo, nog är det så, "bättre sent än aldrig"! Grattis till vinnarna av de fina priserna!
Ha de gott
Kram Lily

hagagården sa...

Ja då får man säga grattis till dom som vann dom fina priserna.
Visst är det härligt med lite julstämning i form av snö.
kram o ha en trevlig kväll.
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ett stort Grattis till alla dina vinnare. Och det var en fin header du fått.
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Åhhhh, vad glad jag blev. Tack så jättemycket. En liten förjulklapp är alltid kul att få.
Kram Mamma C

Lilla Lycksta sa...

Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna. Ha en fin tisdag kväll.
Kram Camilla

Hanna sa...

Åh så mycket fint.
Kram
Hanna

Kära Hem sa...

Vilken mysig blogg du har och vilka fantastiska vinster du delar ut.

Kul att du vill vara med och tävla hos mig. Lycka till :)
Kram
/Anna

pollymolly sa...

God kväll!
Ja, jag måste nog ta mig ut i helgen och spana efter ett Lärkträd. Jag tror jag vet ett ställe.. :)
/jk

Lillemor i Hummelsta sa...

Så jätteroligt att vinna det fina fatet på fot, det blev jag verkligen glad över. Så mysig er gård ser ut när det kommit lite snö, ett sånt där ställe där man kan förvänta sig att skymta en liten tomte mellan husen. Har inte Otto sett någon?
Men det vill han väl inte berätta förstås, det är hans egen lilla hemlighet.
Kram Lillemor

Lantligt i stan sa...

Grattis till vinnarna! Det var många fina vinster! Tur att dom dök upp där bland alla grejorna. Ha det gott!
Kram Anki

Roses & Angels sa...

Grattis till er alla lyckliga vinnare! Wohoo. Ja du Viola det vräker ner här med, hoppas hoppas det får ligga kvar nu. Ja det är som vackrast när det är orört! Staden här är ju inte vacker,det blir ju så smutsigt med en gång! MEN så är det ju! Ha en finfin kväll kram

Ullis/Leva på landet sa...

Men det kan inte vara sant att jag vann den underbara burken. Nu blev jag väldigt glad. Vilken julklapp! Det blev ett toppenavlsut på en inte allt för rolig jobbdag, men nu kan vi verkligen njuta av snö. Mailar dig.

kramar Ullis

Katta sa...

Men så vacker gården är!! Ser så snyggt ut med röda hus mot den vita snön med. Grattis till vinnarna!Kram Katta

Guttemamma sa...

Hei hei,Violan-hvordan er kroppen??? GJør det litt mindre vondt,håper det...grattis til de heldige vinnerne!!
klem

Märta sa...

Grattis till vinnarna!
Hoppas att du snart mår bra igen och kan fira en underbar jul utan värk!
Kram! Märta

♥ Pia... sa...

Hej och stort grattis till vinnarna...så du ville inte ha min bortskänkta jul*****...synd ..för annars hade jag packat in den såå fint til dej:)..tackar allra ödmjukast för kramen istället:)..Och ger en tebaka..utan bazillerna ..Pia

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, ååå hoppas verkligen att du kan få slippa värken nu snart, det är hemskt att ha det så.
Vad glada alla ska bli nu när de får så fina priser från dig, grattis till alla de.
Ditt vita skåp var sååå himla fint och det kommer att passa helt rätt i ditt fina hem. Kram på dig/Ingela.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

hei hei skjønne viola:)
Må si du er produktiv. jeg har som du sikkert har merket, ikke hatt tid til å besøke noen blogger de siste dagene. Og i mens har du klart å blogge to hele sider. To nydelige sider med det ene vakre bildet etter det andre. Jeg har sotte her og nøte og nøte.
Her daler snøen ned og jeg venter på at julefreden skal senke seg. Nå har det gått på høygir og jeg klarte å få 700 kr i parkeringsbot mens jeg var på posten med pakker i dag. Det tok nesten all energien min. Men jeg er kommet over det nå. Skitt happens;)
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem:)

Synnøve. sa...

Godmorgon.
Säger ett stort grattis till vinnarna.
Får hoppas på bättre tur nästa gång.

Hoppas att du är på bättringsvägen.
Här är det kallt, mycket snö, tja 2 dm iallafall....
Sitter uppe mitt i natten och fryser. Väntar på att kaffet ska bli klart. Måste vakna lite.

Sitter med en filt runt knäna. Ramlade i snön här om dagen. Gick ner i spagat och den spagaten hade en balettdansös blivit avis på kan jag säga....
Inga brutna ben, men fick ont i högerknät. Så nu sitter eg med en filt här och myser.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe.
Ha nu en fabelaktig ondag min vän.
Kram Synnöve.

Mitt hvite hus sa...

Grattis til de heldige vinnerne...


ønsker deg en fin dag vennen...

klem Kerstin

Pysselpalatset sa...

Godmorgon och grattis till alla vinnarna.. så mycket fina gåvor. Hoppas att du börjar så sakteliga återhämta dig. Skönt med lite vinterlov så du hinner njuta av ditt vackra hem. Kram Jeanette

Anonym sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna.
Så fina vinster.
Kram